Firma Distribution Marketing Group powstała w 2000 roku z inicjatywy Roberta Krawiec - wieloletniego szefa sprzedaży w firmach dystrybucyjnych i produkcyjnych. Wtedy to rozpoczęliśmy pierwsze szkolenia z zakresu sprzedaży i zarządzania dla klientów w branży FMCG i B2B. W roku 2004 rozszerzyliśmy działalność o indywidualną analizę potrzeb szkoleniowych i finansowych Klientów oraz wdrożenia inwestycyjnych systemów, które dziś określa się mianem systemów lojalnościowych. Aktualnie świadczymy usługi Audytu, wdrażania nowych Rozwiązań i Modernizacji aktualnych systemów. Nasi Partnerzy mogą też korzystać z usług outsourcing w szerokim zakresie.
Dziś, jako zespół praktyków, trenerów, pasjonatów rozwoju sprzedaży oraz innych obszarów kompetencyjnych, wspieramy klientów w budowaniu przewagi rynkowej ich Firm.
To ogół działań, które dokonywane przed szkoleniem, podnoszą opłacalność inwestycji szkoleniowej. W ramach analizy przedszkoleniowej poznajemy cele Firmy, preferencje Organizatora, specyfikę pracy i potrzeby szkoleniowe Uczestników. Na ich podstawie opracowujemy treści szkolenia, dostosowujemy ćwiczenia i teorię do charakteru firmy Klienta. Służymy także doradztwem w wyborze tematyki szkolenia, miejsca i czasu szkolenia, metod szkoleniowych, działań podejmowanych po szkoleniu.
Szkolenie to wspólna praca, wykonywana przez uczestników i trenerów w sali. Nasze szkolenia prowadzone są często przez dwóch trenerów. Ułatwia to dokonywanie obserwacji na temat grupy, jej mocnych stron i luk kompetencyjnych. Nasze szkolenia to, w przeważającej części, warsztaty, gry i ćwiczenia. Wykład stosujemy tylko wtedy, gdy jest to konieczne.
Wsparcie uczestników.
Uczestnicy naszych szkoleń mogą kontaktować się na bieżąco z trenerami, omawiać i konsultować wdrażane umiejętności.
Informacja zwrotna na temat grupy.
Po zakończeniu szkolenia przekazujemy Organizatorowi raport na temat mocnych stron i luk kompetencyjnych grupy. Informujemy także, na jakie zjawiska w grupie szkoleniowej warto zwrócić uwagę, które działania motywacyjne wzmocnić, jak motywować uczestników do rozwoju umiejętności.
Testy wiedzy,
które uczestnicy wypełniają na początku szkolenia, na zakończenie szkolenia i w miesiąc po zakończeniu szkolenia. Celem testu nie jest jednak dokonanie oceny uczestnika. Nadrzędnym celem testów jest zwiększenie motywacji do uczenia się w trakcie szkolenia oraz do pogłębiania wiedzy po zakończeniu szkolenia. Jak wynika z badań, największe efekty szkoleniowe uwidaczniają się w ciągu dwóch tygodni od zakończenia szkolenia. Test wiedzy, wypełniany w miesiąc po zakończeniu szkolenia, ma ów okres dwukrotnie wydłużyć.
Sesja symulacyjna (follow-up). Po zakończeniu szkolenia, Uczestnicy biorą udział w symulacji, w trakcie której raz jeszcze ćwiczą nabyte umiejętności. Przedmiotem symulacji mogą być: negocjacje z kupcem (w jego rolę wciela się trener), zebranie z pracownikami, prezentacja oferty promocyjnej itp., zależnie od treści szkolenia i kompetencji Uczestnika, które mają kluczowy wpływ na efektywność jego działań.
Po zakończeniu symulacji, Uczestnik otrzymuje indywidualną informację zwrotną a Organizator - całościową informację zwrotną na temat grupy.
Szkolenie „on the job”.
Ten rodzaj szkolenia polega na sformułowaniu z każdym z uczestników indywidualnego planu rozwoju umiejętności, a następnie jego realizacji. W tym celu trenerzy udają się wraz ze uczestnikami do klientów. Na podstawie poczynionych obserwacji, opracowują wraz z uczestnikami plan rozwoju. Procedura ta powtarzana jest cyklicznie, do czasu osiągnięcia zadowalających efektów.
Masz konkretne potrzeby szkoleniowe?.
Chcesz wiedzieć, z jakich możliwości możesz skorzystać?
Zadzwoń albo napisz. Opowiemy i rozpiszemy dla Ciebie propozycje.
ul. Aleksandra Wieczorka 2B lok. 85
tel. 604 640 752
biuro@dmgroup.com.pl
NIP: 6441870012
REGON: 276942834